TÜYAP Kitap Fuarı ve Neler Aldım?



Uzun bir sürenin sonunda tekrar merhaba. Çoğunlukla uyuşukluğumdan sonrasında sınav ve stresten dolayı bir türlü yazamadım. En güzel açılışı da bir sürü kitap alarak yaptım :)




Her sene kitap fuarının gelmesini büyük bir heyecanla bekliyorum. Bu yıl 32. si düzenlenen kitap fuarına ben 10 yıldır  katılıyorum . Çok güzel bir duygu . Birçok yayın evininin katılımlarıyla kitapseverler için bir cennet. Bizi yanlışlıkla oraya kilitleseler ( hain gülüş ) hiç sorun değil.

Bu sene gelemeyeceğimi düşünüp üzülürken son anda sınavlarım biter bitmez fırlayıp geldim. Kesinlikle geldiğime değdi. Son birkaç senedir edindiğim kitap arkadaşlarımla birebir görüşüp , fuar boyunca konuşup , birlikte alışveriş yaptığımdan çok daha eğlenceliydi .

Fuarın çok indirimli olmadığını birçok kişi söylemiştir ki kesinlikle doğru olmasının yanı sıra küçük bir faktör de insana bağlı olduğunu düşünüyorum. Eğer uygun fiyata almak istiyorsanız bilmeniz gereken şey pazarlık. İnternetten online alışveriş yaptığınız sitenin daha uygun olduğunu biliyorsanız ve satıcının hayatta indirim yapmayacağını düşünüyorsanız hiç kendinizi yormayın gidin evinize mis gibi oturduğunuz yerden siparişinizi verin kapınıza kadar gelsin. Yok efendim orada dil dök , uygun fiyata alama , bir de yollarda taşımak için didin hiç gerek yok.

Gelelim ben neler aldım?
Boş durur muyum yok efendim - her yıl babamı kızım bana hiç mi yüreğin acımadı mı dedirtecek kadar abartmayı başarıyorum- tabi ki hayır ;)
Düşünün bazı yayın evlerine uğramadım bile. Bazılarını internetten alacağım siparişlere erteledim. O halde bile 38 kitapla ayrıldım fuardan.

İşte bu da minik* kulem



*evet minik



Bunlar da son gün Artemis in geldi dediği için kardeşime bin bir yalvarma ile aldırttığım son saniye golleri ;)


Aklımda ah şunları da alsaydım dediklerim var bu yüzden artık içimdeki sesin çenesini kapatması gerekiyor. Hepsini okumak için sabırsızlanıyorum.





Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder