Yayın Hayatına Merhaba : Parodi Yayınları



Kitap severler için yeni bir yayınevi yeni bir kitap kadar heyecanlı bir haberdir. Ellerinde hangi kitaplar olduğunu öğrenme ve heyecanla bekleme safhasını başlatan küçük bir ekosistemin çarkı da dönmeye başlar bu haberle birlikte.

Parodi yayınları işte bu noktada yayın hayatına başlayarak bizim de hayatlarımıza girdi. İsmini duyar duymaz kitapları elimize almaya başlamak için sabırsızlanmaya başladık bile.

O heyecanı gidermek için hemen siparişimi vermiştim. Bugün sonunda kitaplarıma kavuşabildim. Ne zaman okuyacağım henüz bir fikrim yok ama elimde olması fikri bile şimdilik huzur bulmama yetiyor.

Başlangıcımı aldığım bu 3 kitapla yaptım :


Siparişime bir de Saplantı kitabını eklemiştim.

                 Kitapların baskı kalitelerine bayıldım! Kağıdı , yazı fontu , kapağı ile mükemmel.

                                                                             ***

Tut Elimi


Umut pamuk ipliğine bağlıysa aşk bir mucizedir.”
-Tammara Webber

Artık azalan nabzımı yok sayamazdım.
Kalp atışlarım ritmini korumak için mücadele ediyordu. Karanlık her yerimi sardı.
Kayıp gitmek çok kolaydı sanki; sessizliğe teslim olarak hiçliğin kucağında çözümü bulmak…
Bu yere doğru sürükleniyordum. Fedakârlığımın anılarına tutunmaya çalıştım sonra.
O sıcaklık, kalp çarpıntıları, Evan’ın gözlerindeki gerçek…

Yaşamak bir seçenek miydi hâlâ?
Aşkın ve kaybın dengesinde, uğruna mücadele edeceğim şeyi aşk belirledi ve eğilip fısıldadı kulağıma: TUT ELİMİ

Daha ilk sayfasından itibaren elinizden düşüremeyeceğiniz, gerilimi yüksek bir dram…
Bir genç kızın yaşama tutunmasını sağlayan etkileyici bir aşk…
İşkence ve gaddarlıkla geçen dayanılmaz bir hayatın ortasında umuda tutunmaya çalışan Emily’nin hikâyesini hiç sıkılmadan okuyacaksınız.


*/ Breathing serisinin ilk kitabı olan Tut elimi kitabını daha önce orijinal dilinde okumuştum. Kapağı da çok hoş olunca elimde tutmak istedim. Seri 3 kitaptan oluşuyor. Bir de yan serisi var biz buna spin-off diyelim yani bir nevi uzantı. Seriden türemiş bir başka seri (üçleme) olacak . Henüz yayınlanmadı. /*



Çürük ve Harabe





NEW YORK TIMES BESTSELLER Yazarı ve birçok kez Bram Stoker ödülü almış Jonathan Mabery’den mükemmel bir eser.

* “Bu çarpıcı romanda macera ve felsefe iç içe geçiyor.”
-Publishers Weekly ( Yıldızlı Yorum)

“Anlam ve kargaşanın mükemmel karışımı.”
-Booklist

“Hayata ve ölüme aksiyonla dolu, düşündürücü bir bakış.”
-Kirkus Reviews


Yalnızca iki seçeneğiniz var:
Çalışmak ya da ölene hatta öldürülene kadar aç kalmak.

Zombiler tarafından işgal edilen çorak bir ülke. Kendi yasalarıyla çevrelenmiş küçük bir kasaba. Burada 15 yaşına giren herkes çalışmak zorunda.
Çitlerin içinde veya dışında, çalışmayanın sonu açlıktır.
Benny artık 15 yaşındadır. Çalışmak için birçok iş dener ancak bir türlü başarılı olamaz. Abisi Tom’un sürdürdüğü aile mesleği ise ona göre değildir.
Fakat çaresiz kalan Benny, bu işi kabul eder.
O bir zombi avcısıdır artık.
Ancak istemeyerek üstlendiği bu görev ona bambaşka bir şey öğretir: İnsan olmanın ne demek olduğunu…

Jonathan Maberry’nin, zombi cehenneminde kendi yolunu bulmaya çalışan bir gencin olgunlaşma evresini ustalıkla kaleme aldığı eseri Çürük ve Harabe’yi soluksuz okuyacaksınız.
*/ 4 kitaplık bir serinin ilk kitabı Çürük ve Harabe. Uzun zamandır okumak için yolunu gözlediğim bir seri idi. Parodi den çıkar çıkmaz oleyyy be diye sevinç naraları attığım ev arkadaşlarım tarafından doğrulanabilir. Umarım diğer kitaplar da çabucak çıkar ve yazarın diğer serilerine de göz koydum onları da görebiliriz. /*



Kayıp 






* “Ustalıkla yazılmış bir serinin nefesleri kesen ilk kitabı.
Okuyucular bir sonraki kitabın gelişini iple çekecek…” 
-Publishers Weekly (yıldızlı yorum)

“Haddix, kitap kurdu gençlerin başını döndürecek.”
-Booklist

“Çarpıcı bir baslangıç ve nefes kesici bir son... Okuyucuları koltuklarına çivileyecek bir eser.
Daha fazlasını okumayı istemekten kendinizi alıkoyamayacaksınız.” 
-School Library Journal


Dikkatli ol! Seni almaya geliyorlar.
“Eve gitmem için bana gerekli şifreyi söyle,” dedi. “Lütfen.”
Bay Hodge başını salladı. 
Jonah BG’ye döndü. Bir saniyelik bir tereddütten sonra BG de başını salladı.
“Seçim yapmak zorundasınız,” dedi. 
“Sizin ‘şimdiniz’ sınırların dışında kaldı. Ya geçmiş ya gelecek; seçim sizin?”

Heyecan ve gerilim dolu bir ‘zamanda yolculuk’ serüveni için kemerlerinizi bağlayın…


*/Henüz devam eden 6 kitaplık serinin ilk kitabı Kayıp ile buluşmuş olsak da biraz aç gözlü davranıp yazarın diğer seri olan Gölge Çocuklarında aklım kaldı itiraf etmeliyim. Parodi onu da basacağız sakin ol demeli bana :) Sci-Fi çok sevdiğim için kitabı görür görmek göz koymuştum zaten :) /*


Merlin 



Destan Başlıyor…

Anita Silvey tarafından “GENÇ-YETİŞKİN OKURLAR İÇİN EN İYİ 500 KİTAP” arasında gösterilmiştir.

Merlin dizisinin senaryo danışmanı T. A. Barron’dan sürükleyici bir eser.

“Büyüyle dolu.”
-New York Times Book Review

“Dizinin hayranlarını peşinden sürükleyecek bir eser.”
-Booklist

“Merlin hakkında kimse Barron ile boy ölçüşemez.
Bu kitabıyla yedi diyara renk, derinlik ve sevgi katmış.
Hayranları bu kitaba bayılacak.”
-School Library Journal

“Akılda kalan parlak karakterleriyle destansı, harika bir öykü. –tam hediyelik.”
-Isabel Allende

“Okuyucular bu öyküye bayılacak.”
-Booklist

Denesene korkak! diye haykırdı içimden bir ses. Denemelisin!
Ama hemen ardından başka bir ses yanıtladı onu:
Bir daha asla!
Geçen sefer gözlerini yitirdin. Bu sefer sıra ruhunda.
Bir daha asla!
"Göster!" diye buyurdu goblin.
Yoğunlaşan sise rağmen, kol kaslarının hamle yapmak için kasıldığını görebiliyordum.
Kılıcını kaldırdı ve Ria’nın boynuna dayadı.
Hâlâ bir şey yapmıyordum.
İşte o anda gittikçe şiddetlenen tuhaf bir rüzgâr, ortada duran yaşlı karaağacın dallarını sallamaya başladı.
Ağacın çıkardığı sesler çığlık olup yükseldi.
Goblin, başını kaldırdığında kökünden kurtulan ağacın üzerine devrildiğini ancak görebildi ve son duyulan, acı dolu çığlığı oldu.

*/Tamamlanmış 5 kitaplık herkesin bildiği ve sevdiği Merlin efsanenin kurgu versiyonlarından biri . Çıkan kitaplarından tek almadığım henüz bu kitap kaldı. Bir gün onu da kitaplığımda görmek isterim. /*

Şimdilik çıkan kitapları bunlar . 2 adet yayına hazırlanan kitabı :


İlklerin yazı…
Ben Eliza. Eliza Miller. 
Amish toplumunun bir üyesiyim. 
Sizden farklıyım çünkü daha önce hiç pantolon giymedim sizin gibi ya da hiç cep telefonum olmadı. 
Farklıyım çünkü bambaşka bir dünyadan geliyorum.

veda yazı…
Tüm diğer Amishler gibi birbirine sımsıkı bağlı bir aileyiz biz. Fakat daha fazla burada kalamam. 
Sizinle tanışmak, sizden biri gibi olmak istiyorum. 
Hayatı yaşayarak öğrenmek ve bir seçim yapmak istiyorum.
Ayrılık vakti geldi.
Ayrılıp yeni bir dünyaya yelken açma vakti.

karar yazı…
Josh ile geçirdiğim her saniye, ruhumu büyülü bir müziğin melodisine kaptırmak gibi.
Ama artık bana ayrılan süre doluyor; bir seçim yapmak zorundayım.
Peki yüreğim rüzgârda oradan oraya savrulan bir yaprak gibiyken, gideceğim yönü nasıl belirleyebilirim?


Bu gece de babamı bekleyerek karşıladım sabahı. Pencereme vuran ay ışığı altında oturup düşündüm uzun uzun. Babamdan hatıra pusulayı elime alıp seslendim gökyüzüne:
"Şu an benim gibi babam da ay ışığının hüznüyle mi meşguldü?"
"O da beni özlüyor muydu benim özlediğim gibi?"
"Biliyorum. Her gidiş mutlaka yanında hüzün taşır ama, bu bizim için değişemez mi baba?"



Her ne kadar ne zaman çıkacağını bilmesek te Parodinin yayın haklarını aldığı kitaplardan. Hepsini okumak için sabırsızlıkla bekliyorum.


Parodi henüz yeni bir yayınevi olmasına rağmen çocuk kitaplarına da el attı incelemek isterseniz : buraya tıklayınız.

Yayınevini güncel olarak takip edebilmek için facebook sayfasını beğenmeyi unutmayın.









Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder