Kitap Yorumu : Tatlı Şeytan - Wendy Higgins



Merhabalar ,
Bu sıralar pek kitap okuyamıyorum Şubat benim için baya olaylı geçti ama henüz -vakitsizlikten- bir türlü okuyamadığım Go Kitabın yayınlanmış kitaplarını okumaya başladım ve Tatlı Şeytanla açılışı yapmış bulundum. İlk elime aldığımda kalınlığından -536 sayfa- gözüm korkmuştu "Elimde sürünür mü diye?", malum okuyamıyorum bu aralar . Oysa ki tam tersine çok çabuk bir şekilde okuduğum ve de sevdiğim bir kitap oldu. 



Anna çevresinde bulunan herkesten farklıdır . İnsanların duygularını renkleri vasıtasıyla anlayabilme , gelişmiş ses duyusu ve zamanla yeni yeni keşfedeceği yeteneklerine sahiptir. Kendisinin ne olduğuna bir anlam veremezken bir gün onla karşılaşır. Kaidan . Çok sevdiği müzik grubunun konserinde şimdiye kadar kimsenin ona hissettiremediği duyguları hissettirebilen , kendi gibi olan biri . 

Kaidan ona kendisi gibi bir Nefil olduğunu açıklar . Bir dükün (12 ölümcül günahı yöneten iblisler) kızı olduğundan ve eğitimin, alarak babasına hizmet etmek zorundadır. Şehvet dükünün oğlu olan Kaidan a olan hisleri giderek artan Anna için tehlike zilleri çalmaktadır. Çünkü birlikte olmaları imkansızdır. Ne olduğunu öğrendiğinde bu dünyayı daha çok öğrenme ihtiyacıyla eğitim aldığı Kaidan la birlikte geçirdikleri vakit bunu imkansız kılmaktadır . Usul usul ona aşık olurken bulur kendini. Kaderinin onun için seçtiği hayat ile imkansız aşkı arasında kendi yolunu bulmaya çalışan Anna nın yolculuğunda sayfaları hızla çevirirken bulacaksınız .

Gelelim kişisel yorumuma :)

Kitabın giriş kısmı o kadar etkileyici ki dedim kitap kesinlikle harika bir şey çıkacak. Tam olarak yanıldım denemez ama başlangıç daha bir fantastik kitap vaat ediyordu. 


Yazarın kurgusuna hayran kaldım bazı yerlerde -iyi düşünülmüş ama uygulamada eksiklikler var- ileri kitaplarda daha iyi olacağını düşünüyorum. Bu kitaba yetişmemiş sanki bazı şeyler. Daha çok aşk kısmı vardı , diğer kitaplarda fantastik yönü ağır basarsa çok daha harika şeyler ortaya çıkabilir. 

Başlarda kızın yaşı (16) bana küçük gelmişti , keşke bir 20 ve üstü olsa diyordum ki yazar onu da gayet uygun bir şekilde nedenini vermiş . 

Özellikle sevdiğim bir diğer şeyler diğer düklerin çocuklarının da karakter olarak kitapta bir yerlerinin olması . Hatta aralarında öfke dükünün oğlu olan Kopana yı ayrı bir sevdim diyebilirim. Tabi kızımız Anna nın arkadaşlarından olan Jay i de katabiliriz bu listeye.

Beni deli nokta ise Anna nın Kaidan a  karşı olan dengesiz davranışları. Kaidan ne kadar birlikte olmamamız gerek dese ve Anna bir süre kabullenmiş görükse de bir sonraki görüşmede tekrar kendini Kaidan ın kollarına atmasına engel değil bu . Buraya bana Merve nin dediğini de eklemesem olmaz sanırım (Haylazın Kitaplığı) "Kızım tabi ki atlayacak yani şehvet dükünün oğlu sende olsan, sende atlarsın. " hak vermedim değil tabi ama ben biraz daha güçlü bayan karakterleri sevdiğim için olsa sanırım beklentimi yarıda bıraktı.

Sonuç olarak devamını merakla beklediğim bir seri daha . Go Kitap çok geciktirmeden devamını getirecektir . 
[2.kitap : Tatlı Risk , 3.kitap : Tatlı Hesaplaşma]

Seri aslında bir üçleme ama bir dördüncü kitabı daha mevcut : Sweet Temptation -> Kaidan ın Anna dan öncesi ve sonrasının kendi ağzından bir bileşimi .

***Yakında diğer Go kitapların yorumları da blogda yerini alacak , takip ediniz efem ;)

Not : İnstagramdan sizde #gokitapokuyoruz tag i ile okuduğunuzu bizimle paylaşın. 












Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder