Kitap Alışverişlerim - 1




Her yıl geleneksel babalar gününün benim için anlamı tabi ki gene kitap. Anneler günü tarihini ara sıra unutabilirim ama babalar gününü asla! O gün mutlaka Migros' a gidilecek ve bir şeyler alınacak o kadar. Babalar gününün asıl amacı babaya yönelik olması gerekirken o gün elinden kaptığım gibi babamı Migros a götürürüm. Ben elimde bir yığın oluştururken o bana pis bakışlar atar . Bu artık bizim için geleneksel hale geldi. Bu yıl indiriminden o kadar yararlanamadım maalesef çok fazla seçeneğim yoktu . Ama gene de elim boş çıkmadım tabii.


Neler aldım?
























Bu kitabı zamanında arkadaşımdan okumuş olduğum için kendi kitaplığıma koymamıştım ama son kitap hariç diğer kitapları aldığım için de hep aklımdaydı almak indirimde iken aldım.

Yazarın ayrıca ülkemizde 3 kitaplık Kraliyet Kardeşliği (Tamamlandı)  ve School for Heiresses (Yalnız 1 kitap çıktı henüz) serileri yayınlandı. Hala bir ümit School for Heiresses serisini bekliyorum.



Hellions of Halstead Hall serisi
1- Bozulan Yeminler
2- Yatağımdaki Serseri
3- Sır Gibi Sakladım
4- Vahşi Bir Lordun Kollarında
5. ve 6. henüz Türkiye' de çıkmadı. 6 kitaplık bir seri.







 Gececiler serisinin son kitabı. Artemis' in geç çıkarması yüzünden bekle bekle sıkılıp çıkıldığında da artık isteğim ölmüş olduğu için alasım gelmemişti. Migros' ta görünce hadi alayım dedim bir de baktım indirimle 3 TL ye geliyor :) Kaçar mı? Keşke tüm kitaplar böyle uygun olsa.

Yazarın ülkemizde yayınlanan Çirkinler (Tudem Yayınları)  ve Leviathan (Epsilon Yayınevi) serileri de bulunmakta. Çirkinler 4 serilik yakında sinemaya uyarlanacak bir yapım olup , Leviathan ise ne hikmetse Epsilon' un hala devamını getirmediği 3  kitaplık bir seri.

Gececiler serisi
1- Gizli Saat
2- Karanlığa Dokunmak
3- Mavi Öğlen




Lisa Kleypas en sevdiğim tarihi aşk romanı yazarlarındandır.
İlk olarak The Hathaways serisinden Benimle Kal' ı  (Favorim bu arada) çıkararak başlayan Epsilon daha sonra aslında bu seri ile bağlantılı ve orada görülen karakterlerin yer aldığı Wallflowers serisine geçti. Keşke başta öyle çıkarsalardı sonradan The Hathaways serisini yıllarca bekletip Wallflowers a devam etti. Benimle Kal gibi harika bir kitaptan sonra Epsilon' a sinir oldum tabi.
Sevgim Sana Ait kitabını ise hala almadım nedeni ise bir gün kapağını değişeceğini ummam ki değişene kadar kesinlikle almayı düşünmüyorum.

Yazarın bir çok serisi ve harika kitapları var Epsilon elini biraz daha hızlı tutabilirse umarım okuyabiliriz.

Bahsettiğim iki seride beşer kitaptan oluşuyor.

Wallflowers serisi
1- O Yaz
2- Ben Böyleyim
3- Sevgim Sana Ait
4- Nisan Yağmurları






Son kitabımız ise henüz yayın hayatına yeni başlayan Eksik Parça Yayınlarının ilk kitabı. Kitap tanıtımlarından beri almak aklımda idi. Alır almaz da ilk okumaya bu kitaptan başladım. Şu aralar büt sınavlarım olduğu için biraz sarkar ama beğenecek gibiyim :)

Henüz yurt dışında Mart ayında okuyucular ile buluşan kitabı bizlerle buluşturduğu için Eksik Parça ' ya teşekkürler ve yayın hayatında başarılar. Umarım birçok kaliteli kitap ile buluşabiliriz.







Alışverişimden notlar şimdilik bu kadar. Bir sonraki pakette görüşmek dileğiyle ;)

Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

1 yorum:

  1. Şans'ı dün bende gördüm. Ama pek benim tarzım değil almadım. :D

    YanıtlaSil