Filme Uyarlanacak Kitaplar -1




Kitabı okurken her insan karakteri kafasında farklı hayal eder. Yazarın sihirli kelimeleri bizi farklı dünyalara götürür ve hayal gücüyle o dünyada kitap bitene tüm duyguları yaşar , bitince de kendi dünyamıza döneriz.
                                                                                  ***
Bazen sırf kapak bizim kafamızdaki karakterlere uymuyor diye eleştiririz. Ama en büyük hayal kırıklıklarını beklediğimiz gibi olmayan film uyarlamalarıdır.


Son yıllarda gittikçe artan uyarlamalar gösteriyor ki özgünlük neredeyse bitmiş. Senarist dediğin kitabı senaryoya uyarlayan kişi olmuş. Güzel uyarlamalar da olmadı değil ama çok sevdiğim film sektörünün gidişatı maalesef böyle. İşte bu güzel uyarlamalar hatırına genede merakla bekliyoruz.

KİMLER GELİYOR PEKİ?



     Dönüşüm serisi - Serseri
     Evulation Entartainment tarafından 

Dönüşüm Serisi -1

Buffy ile kedi kız' ın buluşmasına hazır mısınız?

Tepeden tırnağa Amerikalı bir yüksek lisans öğrencisi gibi görünüyorum. Ama ben kedi adam soyundanım; isteyince kocaman bir kediye dönüşebiliyorum. İki farklı dünyam var.

Ailem ve Gurur sürüm benim için planlar yaptıysa da, türümün devamını getirmem adına yapılan bütün bu baskınlardan kaçtım ve kendime normal bir hayat kurdum. Ta ki o Serseri' nin saldırdığı geceye kadar.

Serseriler hakkında uyarılmıştım; bunlar, devamlı benim gibi çekici, dişi ve doğurgan kediler arayan, Gurur sürülerine bağlı olmayan kedi adamlardı. Ben karşıma çıkanla baş edebilmiştim , ama sonradan iki bekar hemcinsimin ortadan kaybolduğunu öğrendim.

Gurur sürümün beni geri çağırması için bu tehlike sinyali yeterliydi. Güya bu kendim içindi. Ya ,tabii. Ama ben uysal bir yavru kedi değilim. Arkadaşlarımı bulmak için karşıma her ne ya da her kim çıkarsa çıksın üstesinden geleceğim. Kollayın kendinizi , Serseriler... Çünkü keskin pençelerim var veonları kullanmaktan çekinmem.





Karanlıktakiler Serisi - 1
Mcg, Akiva Goldsman tarafından

Mackenzie ve Amy çok yakın arkadaşlardır.
Ta ki Amy' nin hunharca öldürüldüğü güne kadar.
O günden sonra Mac' in hayatı alt üst olur. Amy her gece onun rüyalarına girmektedir , bu arada Mac' in yaşadığı kasabaya gelen iz sürücüler adındaki radikal topluluğun amacı Amy' nin katilini yakalamaktır:
Beyaz bir kurt adam.
Kurt adam virüsü olarak da bilinen Kurt Sendromu tüm ülkede yayılmaktadır. Virüsü kapanların çoğu, ortaya çıkan belirtileri herkesten gizlemeye çalışsa da kana susamış bedenleri kontrol altına almak kolay değildir.
Çaresizlik içinde, gördüğü kabusların bitmesini isteyen Mac, Amy cinayetini kendi başına araştırmaya karar verir. Hemlock kasabasının gölgelerine gizlenmiş sırları, Amy' nin erkek arkadaşı Jason , iyi arkadaşı Kyle ve özellikle de vahşi bir cinayete kurban gitmiş en samimi dostunun ondan neler gizlediklerini keşfeder. Mac kendini , hayatını tehlikeye atan bir şiddet ve ihanet girdabında buluverir.




                                                    Kitap Hırsızı - Matı Yayınları
                                                    FOX 2000 tarafından
                                     

 
                        Vizyon tarihi : 17 Ocak 2014


ÖLÜM MELEĞİ SİZE BİR HİKAYE ANLATMAK İSTERSE DURUP DİNLEMEZ MİSİNİZ?
Ölüm meleğinin ağzından savaş yıllarında küçük bir kitap hırsızının, Liesel Meminger’in hikayesi bu.



                                                  ***                                       ***


Şimdilik listemiz bu kadar yeni haberlerle , listeler güncellenecektir.




                                                     ASLA kitabı filmine göre yargılama.












   

Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder