Fantastik Canavarlar Nelerdir, Nerede Bulunurlar? ve Çağlar Boyu Quidditch Yeni Baskı!



Bu haberi yayınlamayı bir aydır bekliyorum. Herhangi bir sıkıntı olur da iptal olur diye daha önce yayınlamak istememiştim ama şimdi artık garanti olduğuna göre önümde bir engel olmadı.

Size bu haberi veren ilk ben olmak istedim *_*
J. K. Rowling in Fantastik Canavarlar Nelerdir, Nerede Bulunurlar? ve Çağlar Boyu Quidditch kitaplarının uzun süredir baskıları bulunmuyordu. Sahaflarda ve bazı sitelerde minimum 150den başlayan fiyatlardan edinebilirdiniz. Bende bunun üzerine geçtiğimiz ay Yapı Kredi yayınları ile iletişime geçtim ve ;

"Kitapların baskıları yapıldı ancak telif haklarından kaynaklanan bir aksama var. Konuyla ilgili çalışmalar devam ediyor."

cevabını aldım.


Bugün ise satışa sunulmaya başlandı Çağlar Boyu Quidditch ♥
Bir hafta içerisinde kitapçılarda bulmaya başlayabilirsiniz.



Fantastik Canavarlar Nelerdir, Nerede Bulunurlar? nın haberi ise yakında gelir. Filme uyarlandığının haberini ise daha önceleri yazmıştım. O yazı için ; tıktık

***Kaynak göstermeden alıntılama yapmayınız.



Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

1 yorum: