Merhaba , MİM



Nisan görünümlü Haziran ile bahar aylarına yeni yeni giriş yaptığımız bol yağışlı günlerle birlikte bir Mim dir alıp gidiyor. Nedir ne değildir bilmeden içine girmeyeyim dediğim Mim nedir bakındım ve sonuç "Belirli konu veya sorular hakkında görüş belirttiğin yazına başka bloggerları da mimleyerek onların da görüşlerini de yazmaya teşvik etmekmiş."  Evet olay bundan ibaretmiş :) bende hadi bakalım Haylazın Kitaplığı ' nın beni mimlediği soruları cevaplayayım dedim.





Blog açma hikayeniz nedir?

Bu sorunun aslında çok eğlenceli bir yanıtı var ama fazlasıyla kişisel olduğu için yazmak istemiyorum ama NTS Blog un sahibi sevgili Hakan ın teşviki diyelim biz ona :) 

Blog isminiz nereden geliyor? Neden bu isim?

Bunlar aslında kendime sakladığım şeyler birazda ama sadece şunu söyleyebilirim ki bir şarkıdan geliyor.

Hangi mevsimi seversiniz?

Kesinlikle sonbahar. Hayır , sonbaharda doğduğum için değil. Ne sıcağı ne soğuğu seven bir insanım. Yazın bunaltıcı ve de nefes aldırmaz havasından , kışın evi olmayan insanların dışarıda o soğukta hayatta kalmak için verdiği mücadelenin düşüncesinden nefret ediyorum. Hayat bu kadar basit olmamalı!

Bu mevsim size neyi çağrıştırıyor?

Sonbahar birçok insanın düşündüğü gibi bir mevsim değil ve gene birçok insan bu mevsimin güzelliğini göremiyor. İlkbahar doğanın yeniden uyanışı , çiçeklerin açışı , havanın güzelleşmesi ile bağdaştırılsa da kimse aslında İlkbaharın gelişi için çalışan Sonbaharın kıymetini bilmiyor. Yaprakların sararıp ağacı terk etmesi , birçok canlının göçü vb. birçok değişiklik sırf İlkbaharda daha temiz ve de yeni bir doğayı size sunmak için aslında Sonbaharın çalışması. 


Kırmızı ruj mu eyeliner mi?

Oo kozmetik soruları :) Öncelikle vizelerdi , finallerdi derken her gün farklı oje süren benden geriye eser kalmadı iki aydır tık yok :/ Soruya gelirsek cevap eyeliner . Siyahtan başka bir renk tercih etmiyorum eyeliner da. Ama eğer Kırmızı Ruj yerine Mor ruju seçebilseydim tabi ki cevap mor ruj olurdu (^・ω・^ )

Blog yazmak sana ne kazandırdı?

Harika bir çok insanla tanışmamın yanı sıra mı :? Düşüncelerimi özgürce aktarabilmemin yanı sıra özgüven . Daha ne olsun?

Kitap okumak mı bir şeyler yazmak mı?

Kitap okumak . Çocukluğumdan beri okuyorum , iyi bir okuyucuyum. Yazma işini sadece birkaç defa denedim. Etrafımdan "Bir gün yazmalısın , yazacak çok şeyin vardır." nidaları yükselse de diyebileceğim sadece belki bir gün ama şimdi değil.

Şiir mi , roman mı , hikaye mi?

Hiçbir zaman büyük bir şiir hayranı olmadım yazana saygım büyüktür. Çok büyük emek isteyen bir sanat dalı . Gerçekten iyi olduğunu düşündüğüm şiirler harici pek ilgimi çekmez okumak. Cevap tabi ki roman ama hikaye hayatımda içimdeki çocuk yaşadığı sürece (her zaman) yer alacak. 

En çok etkilendiğin film?

Bu sorunun aslında tek cevaplık bir yanıtı olsa da sevdiğim bir çok filmi de göz ardı etmek istemiyorum. The Shawshank Redemption en sevdiğim ve de en etkilendiğim filmdir. Kaç defa izlediğimi ben bile unuttum ama her seferinde aynı duyguları hiç izlememişim gibi yeniden yaşatıyor bana. Tim Robbins ve de Morgan Freeman ın başrolünü paylaştığı filmi mutlaka izleyiniz. Diğer birkaç filme daha değinip bu soruyu noktalandırayım. Tom Hanks hayranıyım. Her filmini -özellikle eski filmlerini- döne döne izledim ve sayacağım filmler en sevdiklerim : The Green Mile , Forrest Gump , Philadelphia , Catch Me If You Can , The Terminal . Tamam tamam 5 tane yazacağım dedim kendime ama başlarken durmak çok zor oldu. Siz siz olun tüm filmlerine göz atın gene de ama sıralamanız eskiden yeniye olsun ;)
Yazmadan duramıyorum bu konuda son bir şey daha diyeyim sıradaki soruya kaçacağım ; Nicholas Cage in eski filmlerine de mutlaka göz atın. Yeni filmlerinde hayır olmasa da eski filmleri muhteşemdi.

Hangi tür kitap/film? 

Benim asıl türüm her zaman aslında Polisiye-Aksiyon olmuştur kitaplarda ama gel gör ki bu aralar fantastik türdeki kitapları yetiştireyim derken okuyamaz oldum. Buradan Fantastiği sevmediğim sonucu çıkmasın bayılırım ama polisiyelerimi özledim.
Filme gelince kesinlikle Polisiye-Aksiyon-Gerilim . Filmlerde Romantik film hiç sevmem mıç mıç içim sıkılıyor izlerken ama aksiyon öyle mi alsın beni sürüklesin izlerken aklım da çalışsın , neler olacak kafamda kurgulayayım isterim. Koltukta gerim gerim gerileyim mis gibi :D

Öğrenci olmak mı iş hayatı mı?

Öğrenci olmanın keyifli olan yönleri olsa da ben öğrenci olmaktan bıktım valla özleyeyim istiyorum o yüzden ; İş Hayatı.

Kitap okumak mı film izlemek mi?

Kitap okumak deyip yalan söylemek istemiyorum. Kitap okumayı çok sevsem de ruh halime göre bazen film izlemek daha çekici gelebiliyor.

Klasik giyinmek mi spor giyinmek mi?

Klasik mi o da ne?!

Almaktan asla vazgeçmeyeceğiniz şey ne?

Şey , şeyler :D Tek bir şey ile yetinmeyeyim dedim . Kitap , çikolata ,oje , kupa (tam bir kupa manyağıyım beğendiğimi alıyorum) , kırtasiye ürünleri (hastalık derecesinde)

En sevdiğin yemek nedir?

Burada bir duralım. Şimdi anne yemeği diye bir faktör var tabi bu durum bizim evde durum ikiye ayrılıyor . Annemin yaptığı yemekler ve babamın yaptığı yemekler. Annemden ; pirinç pilavı , börek (parmaklarınızı ısırtacak kadar güzel ödüllü Gülay böreği :) ) , yaprak sarması . Babamdan ; un çorbası , mangal (tabi ki) , balık yemekleri (annem balığa el sürmez o yüzden babama kalan bir iş bu )

En sevdiğin dizi?

Bu soruya gerçekten yanıt vermemi bekliyorsanız bir kitap kadar uzun sürebilir. İzlediğim yüzlerce (yanlış duymadınız) tanınıyorum. Buraya o yüzden seçmesi imkansız olsa da birkaç tavsiye niteliğinde bulunarak yazacağım . Ülkelerine göre favorilerimden bazıları :
Amerikan : Fringe ve House MD. 
Güney Kore : Secret Garden ve I am Sorry I Love You
Japon : Zeni Geba ve Hotaru no Hikari
Tayvan : Autumn's Concerto
İspanya : Polseres Vermelles

Özel bir yeteneğin olsa bunun ne olmasını isterdin?

Şekil değiştirmek ama hayvan formlarına değil. İnsanların görünüşlerini kopyalamak şeklinde. X-Men den Mystique gibi.  Çok eğlenceli olurdu bence :D

Hasta olmanın en kötü yanı nedir?

Halsiz olmak , hiçbir şey yapasın gelmemesi.

Alınacak listen var mı? İlk 5'i nedir?

The Sims 4 Limited Edition , harici şarj adaptörü , fırın (ne alaka demeyin öğrenciyim büyük ihtiyaç) , yeni yatak örtüsü takımı , Üniversite Diploması (Bunun daha zamanına çok maalesef) 
Kitapları yazmıyorum bile düşünemiyorum o listenin son hali ne olacak :x

İlk aldığın makyaj malzemesi nedir?

Hatırlamıyorum. Ben pek makyaj meraklısı değildim. İlk makyajımı bile lise sona doğru yapmıştım. Küçük yaşlarda gereksiz olduğunu düşünüyorum.






Sanırım hepsi bu kadar :) Benim için cevaplaması baya sürdü . Sizi seçtim pikachu diyerekten bende Kitaplığımda Yaşananlar , Bayan Şeftali ve de NTS Blog u mimliyorum.





Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder