Bu Ay Ne İzledim - Ocak 2014



Oluşturmak için heyecanla beklediğim bir listeydi "Bu Ay Ne İzledim" 

2014 ün gelişiyle listelerimi oluşturup sizlerle paylaşmak istedim.

***


CARRİE -2013

Stephen King in romanından uyarlama olan Carrie nin konusu :

Carrie White okulda akranları tarafından sürekli dışlanan, evde ise dindar annesi tarafından sürekli dövülen yalnız ve tuhaf bir kızdır. Ancak Carrie’nin bir sırrı vardır: telekinesis gücüne sahiptir. Sınıf arkadaşları mezuniyet gecesinde Carrie’ye eşek şakası yapmaya karar verirler. Ama bunun karşılığında ölümcül bir ders alacaklardır. Çünkü ateşle oynarsanız, yanarsınız.

Eski versiyonları da varmış ama ben bu versiyonu izlemeyi tercih ettim. Uzun zamandır Drama-Korku türünde film izlememiştim gayet iyiydi. 
Filme Puanım :


***

BATTLE OF THE YEAR - YILIN SAVAŞI - 2013

Yılın Mücadelesi dünyanın dört bir yanından gelen en iyi takımların buluştuğu ve her yıl düzenlenen bir break dans turnuvasıdır. Amerikalı grup on beş senedir bu dans olimpiyatlarını kazanamamaktadır. Los Angeles Hip Hop dünyasının önemli isimlerinden biri olan eski break dansçı Dante ülkesini birinciliğe yükseltmek istemektedir. Takımını çalıştırması için eskiden şampiyonluk kazanmış bir basketbol takımının koçluğunu yapmış arkadaşı Blake'ten yardım ister. 

Josh Holloway hatırına izleyecekseniz , izlemeyin!
Dans filmleri seviyorum diyorsanız , break dance seviyorsanız izleyin çünkü bütün film onun üzerine kurulu.
Dans kısımları olmasa izlenilebilir değildi.


:     Filme Puanım


***


CROODS - 2013


Önceleri oyununu oynadığım Croods ların sonunda filmini izleyebildim. Böylelikle animasyon izleme isteğimi de beraberinde getirdi ki başladım mı art arda devam ederim :)

Dünyanın ilk ailesinin, hayatları boyunca onları tehlikelerden korumuş olan ve barındıkları mağaranın yok olmasının ardından çıktıkları yolculuğu anlatan tarih öncesi bir komedi macera filmi. Yolculukları sırasında muhteşem yerlerden geçen aile çok farklı yaratıklarla dolu inanılmaz bir dünya keşfedince hayatları tamamen değişecektir.

Kesinlikle izlenesi animasyonlardan , taş devri ailesinin bu kadar eğlenceli olabileceğine ihtimal vermezdim ...

Filme Puanım          :


***

47 RONİN -2013


"Ronin" Japon kültüründe efendisiz kalmış samuray savaşçılarına verilen isimdir. Lord Asano'nın himayesinde huzurlu bir hayat süren Ako halkı ve onların koruyucu savaşçıları olan samurayların düzeni, İmparator Shogun Tsunayoshi'nin Lord Kira eşliğinde ülkeye gerçekleştirdiği ziyaret ile alt üst olacaktır. Zira Kira'nın Asano için hain planları vardır. Diğer yandan melez Kai, Lord Asano'nın kızı Mika'yı imkansız ve tutkulu bir aşk ile sevmektedir. Ama Kira'nın planlarında hem Ako'yu hem Mika ele geçirmek vardır... 


Filmi vizyonda iken izledim ve blog ta da incelemesini paylaşmıştım . Okumak için tıktık






:  Filme Puanım


***

ESCAPE PLAN - KAÇIŞ PLANI - 2013

Dünyanın en azılı suçlularının kalacağı bir hapishane inşa edilir. Tüm hapishaneleri inşa eden ve onlardan ustalıkla kaçabilen Ray Breslin (Sylvester Stallone) bu hapishaneyi kontrol etmek ve kaçışa uygun olup olmadığını anlamak için hapishaneye yerleştirilir. Ray düştüğü tuzaktan habersiz görevi kabul eder, hapishaneye yerleşir ve dünyanın en tehlikeli adamı Emil Rottmayer’den (Arnold Schwarzenegger) destek alarak hapishaneden kaçışlarını planlar.

Bu filmi gerçekten beğendim. Babama film beğendirmek zordur ki onunla izledim filmi , rahatlıkla ailecek izlenecek bir film. Filmdeki gerilim ve heyecan hiç bitmedi. Aslında incelemesini yapacaktım ama biraz eringeç olduğum bir zamana denk geldi sanırım :)



Filme Puanım   :


***

THE LORAX - 2012

Dr. Seuss'un çocuk kitabından esinlenen filmde umudun sonsuz gücünü insanlarla paylaşan orman cini Lorax başrolde...

Animasyon tekniğiyle hazırlanan filmin diğer bir karakteri de hoşlandığı kızın dikkatini çekebilmek için uğraşan bir çocuğun maceraları anlatılıyor. Rüyalarının kızını elde edebilmek için çocuk, önce dünyasını korumak için savaşan sevimli yaramaz Lorax’ın öyküsünü keşfetmeli. 

Bu film vizyona  girerken izlemek istediğim aklımdaydı ama gel gör ki ismini unutunca bir türlü bulamadım. Hatırladığım turuncu canavarımsı bir şey böyle olunca da internetten olumlu bir sonuç alamadım geçenlerde şans eseri birden aklıma geldi ve de hemen izledim. Çokta beğendim. İzlenesi animasyon arayanlara tavsiye olunur.

:    Filme Puanım


***

CLOUDY WİTH A CHANCE OF MEATBALLS 2 - KÖFTE YAĞMURU 2 - 2013

İlk filmdeki korkunç yiyecek fırtınasından sonra, Flint ve arkadaşları kasabadan ayrılmak zorunda kalır. Flint adayı temizlemekle görevlendirilmiş olan ve insanlığın iyiliği için yeni teknolojiler yaratan en iyi mucitlerin yer aldığı The Live Corp Şirketi’ne katılması için idolü Chester V’den davet alır. Flint makinesinin hala çalıştığını ve artık canlı turşular, aç tacolar gibi mutant yiyecek yaratıkları yarattığını fark edince, arkadaşlarıyla dünyayı kurtarmak için geri dönmek zorunda kalır.

İkinci filmi ile geri dönen Köfte Yağmuru filmini ilkinden daha fazla sevdiğimi söyleyebilirim.
Başta üzerinden fazla zaman geçtiği için ısınamadım ama sonradan film o arayı kapattı.




Filme Puanım    :


***
LAST VEGAS - 2013

Billy, Paddy, Archie ve Sam çocukluklarından beri çok yakın arkadaştır. Grubun müzmin bekarı Billy otuz yaşlarındaki kız arkadaşına evlenme teklif ettiğinde, dört arkadaş hep beraber eğlenmek ve eski günleri yad etmek için Las Vegas’a giderler. Ancak oraya vardıklarında, Günah Şehri’nin değişmiş olduğunu ve arkadaşlıklarının sınandığını fark ederler. Vegas’ı ele geçirecek olan işte bu dörtlüdür.

Keyifle izlediğim filmlerden biri daha bu ay Last Vegas oldu bana izlediğim eski aile filmlerini hatırlattı. İsim sizi yanıltmasın filmin kumar ile alakası yok :)   Tamamen arkadaşlık ile ilgili. Bu dörtlüyü beraber görmeye çok sevindim ama üzücü kısım ise bu kadar yaşlandıklarını görmek. Bana benim de yaşlanmaya başladığımı söyler gibi :'( 

:          Filme Puanım


***


FLAKES - 2007

Şöhret peşinde bir rock müzisyeni olan Neal,bir bar açmaya karar verir.Ancak bu barda içki yerine süt,kurabiye ve mısır gevreği servis edilecektir.Marjinal kostüm tasarımları yapan stilist Miss Pussy Katz ile bu barı işletmeye çalışırlar.Bir süre sonra birbirinden oldukça farklı karakterlere sahip bir ekipleri olur.Acaba bar kapitalizmin kurallarını aşabilecek midir?

Kanalları dolaşırken Sundance Channel da tesadüfen görüp izledim. Sırf Zoey ve Aaron hatırına başlamış olsam ve yer yer sıkıcı olsa da izlediğime pişman olmadım.

Boş zamanınız varsa izlenebilir bir film.



Filme Puanım    :


***
ONE FOR THE MONEY - AŞK VE PARA - 2012

Altı aydır işsiz olan Stephanie, son çare olarak kuzeninin, kefalet senedi veren şirketinde tahsilât ajanı olarak çalışmaya başlar. Tercih ettiği silâh biber gazı spreyidir ama bu Stephanie’yi kuzeninin en büyük borçlusunu yakalamasını engellemez: Cinayet zanlısı, eski polis Joe Morelli. Evet, lise yıllarında Stephanie’yi baştan çıkarıp terk eden Joe Morelli.

Janet Evonich tarafından yazılmış Stephanie Plum serisi ne kadar ünlü ise filmi o kadar kötü diyebilirim rahatlıkla. 20 kitabı çıkmış 21. yolda olan popüler bir seriden bu kadar kötü bir film çıkacağına inanamazsınız. Katherine Heigl in Greys Anatomy i film hayatına yönelmesi için ardında bırakması bence kötü bir karar ki hiçbir güzel filmi yok ortada. 
Sonuna kadar izlemek bile işkence idi ama bir türlü bitmek bilmese bile yarıda bırakmak istemedim.


                                        :   Filme Puanım




***


Ocak ayını 10 filmle kapattım. 3ünü aynı gün izledim :) 
İlk posttan haberler şimdilik haberler bu kadar.
Hepinize iyi seyirler.


Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder