Kitap Yorumu : Medcezir - Emily Snow


Orijinal Adı : Tidal
Satın Almak İçin : Okuoku 

Willow Avery, çocukluğundan beri oyunculuk yapan ve imrenilecek bir hayat süren, çok yetenekli bir Hollywood yıldızıdır. Ta ki kötü alışkanlıklar edinip her köşe başında küçük suçlar işlemeye başlayana ve dibi boylayana kadar Yatırıldığı rehabilitasyon merkezinden çıktığında Willow'un etrafında kimse kalmamış, ümitleri yıkılmıştır. Kendini yepyeni bir film projesinin içinde bulduğundaysa karşısına sarışın, yakışıklı ve seksi sörf hocası Cooper'ın çıkacağını ve tüm hayatını değiştireceğini henüz bilmiyordur. Tüm dünyanın gözü yine onun üzerine çevrilmişken ve gelecek ona yeni başlangıçlar vaat ederken Willow, kendini dalgaların akışına bırakır ama geçmişindeki sırlar derisindeki yara izi kadar yakınındadır.


Aralarındaki yardım çığlığı gibi sessiz kalmış yaralara rağmen birbirlerine nefes kadar ihtiyacı olan Willow ve Cooper ın birbirlerine aşık oluşlarını okumak çok zevkliydi. Sizi bilmem ama yaralı aşklar beni fazlasıyla çekiyor ve okumaktan hiç sıkılmıyorum.


Ünlü Hollywood yıldızlarından Willow hayatını yaptığı hatalarla hayatını birden fazla kere batırmıştır . Rehabilitasyondan çıktığında beş parasız ve de sevdiklerini yüzüstü bıraktığı için yalnızdır. Artık kimsenin onunla çalışmayacağını düşündüğü bir anda Medcezir filmi için başrol ona sunulmuştur ve menajerliğini yapan ailesi çoktan kabul etmiştir. Acil para ihtiyacıyla birlikte Willow un başka bir seçeneği kalmamıştır. Yeniden uyarlama yapılacak film için Willow'un sörf yapmayı öğrenmesi gerekmektedir. Daha ilk görüşte kanını ısıtan Cooper'la çalışmak hiçte kolay olmayacaktır.

+"Seninle gurur duyuyorum Wills . Başarıyorsun."
-"Bir şey yapmadım ki."
+"Yaptın. Sabırsızlanıp , öfkelenmedin değil mi?"
Beni överken de standartları düşüktü.


"Canının yanmasını istemiyorum ama seni düşmekten kurtaramıyorum."

Geçmişinde yaptığı hatanın bedelini her gün teninde hisseden Willow bu acıyı uzaklaştırmak için kendini uyuşturucu , haplar ve de içkiye vermiştir. Artık son raddeye gelip bunun hayatını mahvettiğini gören ailesi onu rehabilitasyona yolladıktan sonra bile kendine güveni yoktur.

Kaybettiği şeyler sürekli kafasında dönerken nasıl olsun ki?

Sürekli kendini suçladığı , geçmişine takılıp geleceğe hiçbir umudu olmayan bir insan halini almıştır.
Ta ki Cooper ile tanışana kadar : o ondan geçmişini değil sadece geleceğini talep ederken Willow çekincelerinden dolayı tam olarak kendini ona bırakamamaktadır . Sırlar yüzeye çıkıp , birbirlerinin önünde çırılçıplak kalınca olacaklardan korkan Willow için aşk mümkün olacak mıdır ?

"Anlamıyorsun , senden böyle etkilenmek hiç hoşuma gitmiyor. Tenine işlediğimi söylüyorsun ya , sen bana neler yapıyorsun bir düşün. Ben... ben uzun zamandır bir ilişki yaşamadım, Cooper. Ama şimdi sen karşıma çıktın ve ödümü patlatıyorsun."

Cooper onu ilk gördüğü anda hayatının değişeceğini bilerek yanmak istedi onun aşkıyla . Hayatta kaybettiği birçok kişiye , canını acıtan birçok kişiye inat kalbini onun ellerinin arasına usulca koymaktan çekinmedi. Yaralarını usulca iyileştirmek , usulca öpmek işte bütün bunlardı mutlu olmak için istedikleri : işte bayanlar Cooper böyle bir adam. Aşık olunası...


Sonunu ayrıca çok sevdiğim keyifli bir kitaptı Medcezir. Şimdi bu soğuk havada çayını ve de bu sıcacık aşkı okuyabileceğin kitabı eline alma zamanı...









Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

1 yorum:

  1. Aslında pek ilgimi çekmiyordu bu kitap ama senin yorumundan sonra ilgimi çekmeye başladı. Okunacak tonla kitap var ama belki sıra gelirse bunu da alabilirim. Ne zaman sıra gelir muamma tabi. :) Bu güzel yorum için eline sağlık, blogun son hali harika bu arada. Belirtmezsem olmaz. Seni güzel bir mimde mimledim, oldukça zorlu sorular ama değişik buldum ben. Yaparsan çok sevinirim. :)

    http://ortaboypopcorn.blogspot.com.tr/2015/01/mim-yazs-part-2-high-school-musical.html

    YanıtlaSil