Kitap Yorumu : Aşka Var Mısın? - Natasha Boyd



Sorumlulukları ve kendine olan güvensizliğiyle boğuşan, güneyli bir genç kız... ? Her şeyini kaybedebileceği son skandalından kaçan, Hollywood'un en gözde megastarı...? Onları sonsuza dek değiştirecek, tesadüfi bir karşılaşma, imkansız bir birliktelik ve masalsı bir aşk hikayesi...

Başlangıçta kitaplığımı düzenlerken elime alıp hadi başlayayım bari derken tatlı anlatımı ile aman finaller mi bekliyor , yetiştirmen gereken bir proje mi var gibi tüm sorumluluklarımı öteleyerek hiçbir beklenti ile başlamadığım Aşka Var Mısın? ı okudukça çok sevdim :) 
Öyle ki bu aralar iyice düzensizleşen uykuma inat daha uyumadığım sabahın 6:30 undan 9:30una kadar sırf kitap için hadi biraz diye diye yarıladım.

Günübirlik bitirebileceğiniz kadar akıcı dili ile sayfalar arasında hadi şimdi ne olacak diyerek dolaştı parmaklarım . Bazen Jack in karşısındaki güçlü Keri Ann i bazense yoğun duygularıyla içi titriyen Keri Ann i gördük. Kızımız kısaca biraz dengesiz olsa da karşınızdaki Jack Eversea dostlar :) Geçmişindeki yaşadıklarını en derinlerine gömmüş olsa da hala acısını bir gün bile unutamamış , hayatında herkes tarafından aldatılmış yaralı bir erkek.

"Sanırım hayatın boyunca çok fazla kendi başına kalmak zorunda kalmadın ?"
"Gerçek şu ki etrafın her dakika insanlarla çevriliyken de yapayalnız kalabiliyorsun."


Çayımı demledim kitabımı elime aldım. Derse oturmadan önce biraz keyif çatayım . Bu sabaha karşı başladığım kitap olan Aşka Var Mısın? çok güzel gidiyor. Çok eğlenerek okuyorum. "Bu kitaplardaki kızlara imreniyorum valla 😩 millete Jack Eversea düşer bize olsa anca kamyoncu" diyerek dert yanmamak elde değil.

Ünlü Hollywood oyuncusu Jack Eversea yaşadığı hayatın keşmekeşesinden ve de yaşadığı talihsiz ilişkiden uzaklaşmak için küçük bir sahil kasabasına gelir ve peşinde dolaşan basın ordusunu da atlatmak için kimseye nerede olduğunu söylememiştir. Geldiği kasabada yemek yemek için uğradığı restorantta çalışan Keri Ann ile tanıştıktan sonra çok göz önünde bulunmamak için alışveriş işlerini Keri Ann den yapmasını rica eder. 

Yalan söylüyorsam ne olacaktı ki? En basit haliyle olay şöyleydi : Ben ondan etkilendiğimi itiraf ediyordum , o da kalbimi kırmak için izin istiyordu.

Yıllar önce anne babasını , iki yıl önce de büyük annesini kaybeden Keri Ann in ağabeyi Joey ise şehir dışında tıp okumaktadır ve kasabanın yenilenmesi için baskı kurduğu genç kızımız karşılığında Jack in de yardımını isteyerek arkadaşlıkla başlayan ilişkilerinin birbirlerini tanıdıkça bu sınırı aşacaktır. Peki bu Jack in geri dönmesi gereken bir hayatı varken mümkün müdür?

"Birini önemsediğinde , onun acı çektiğini görmek ya da duymak istemezsin. Özellikle de elinden gelen bir şey yoksa."

İki kitaplık serinin ikinci kitabının çıkması yakınken sizde hemen alın ve de okuyun ;)
(Forever Jack)





Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

2 yorum:

  1. Ben 3 verdim bu kitaba *-*

    YanıtlaSil
  2. Kitabı ilk çıktığında okumuştum. Şimdi ikinci kitabına başlayacağım ama ne yazık ki sonunu hatırlayamıyorum. Sonunda ne olmuştu?

    YanıtlaSil