Kitap Alışverişlerim - 5



Herkese merhabalar . Bu aralar okumaya pek fazla vakit bulamasam da kitap almaktan vazgeçemiyorum.
Pazartesiden itibaren başlayacak olan vizelerime rağmen kitaplarımla sürekli bir bakışma içerisindeyim. Sıradaki kitap ne olacak o bile belli iken elime alamıyorum.

Tabi tek neden de bu değil maalesef ki takip ettiğim çok dizi olmasından dolayı yetişme çabasından boş zamanımı şu aralar sadece günceli takip etmek adına harcıyorum.

Gelelim neler aldım öncelikle kitap alışverişim iki parttan oluşuyor. Birinci part kitapyurdu alışverişim.



Kitapyurdu kullandığım en eski online alışveriş sitesi. İlk online kitap alışverişimi buradan yapmışımdır benim için baya anlamlı. Bu siparişim çok kısa zaman içerisinde elime ulaştı. Paketlemeye ayrıca bayıldım. Dosya gibi paketlenmişti , atmaya kıyamıyorum. İçinden klasik kitapyurdu gazetesi ve ayraçlarından başka kahve de çıktı ve hemen tüketildi :)

Uzun zamandır Pegasus kitabı almıyorum özellikle çünkü kendimi İzmir fuarına saklıyorum :)
Büyük bir patlama olacak ben bile kendimden korkuyorum :)
Ama Buz Prenses i dayanamayıp alayım dedim. Kısacık zaten şu an onu okuyorum hatta.
Tudem in Ateş Hırsızı merak ettiğim diğer bir seriydi. Kutulu seti çıkınca alayım diyerek sepetteki yerini aldı.
2 tane çocuk kitabımız var. Bunlar benim için yanlış anlaşılma olmasın :) Bazen kafam dağılsın diye çocuk kitabı alır okurum. Hatta kardeşimin kitaplarını ondan önce okurdum :)
Bir Katilin Doğuşu ise her zaman başlamak istediğim Darren Shan serisinin yan serisinin ilk kitabı. Darren Shan serisinin daha öncesini anlatıyormuş. Eee hadi bu da başlangıcımız olsun ufaktan diyerek onu da kaptım.


Bu kitapları ise neden aldım hiç belli değil. Kitayurdu kargosunu bekliyordum MNG nin yanlış bilgilendirmesi yüzünden kargoyu almak için ayaklarına kadar gittim sonra yok daha gelmemiş başka şubeden transfer olacakmış dediler dönerken sinirle kitapçıya girdim sonrası durum bu hatta 1-2 kitap daha var ama vize haftası karışıklığından nereye koyduğumu bulamayınca onlarsız eklemek zorunda kaldım. 

Paullina Simmons un bu kitapları çok övülüyor . Bende her zaman sonra alırım diyerek erteliyordum  kısmet bugüneymiş. 3. kitabı ise basılmamış maalesef bunu bilerek nasıl başlarım okumaya bilemiyorum ama herkes o kadar harika olduklarını söylüyor ki dayanamayıp başlayabilirim , kendime güvenemiyorum şu an.
O yüzden bulduğunuz yerde alın maalesef baskısı olmayan kitaplardan.

Sayfa6 nın bu kitapları indirimdeydi onları da aman battım bari tam olsun diyerek elime aldım.

Christopher Moore un GOA dan çıkmış eski kitaplarını pek bulamıyorum o yüzden En Aptal Melek i bulduğumdaki sevincimi düşünün :)

Kardan Kız sınavlar sonrasında blogumda incelemesi ile yer alacak.

***

Çok konuştum şimdilik son alışverişlerimden haberler bu kadar kitapyurdunda çok güzel indirimler var kaçırmayın. Siz en son neler aldınız?






Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder