2014 Wish list



Bu sene beni de gör be Santa !

2013 bitimine yaklaşık iki hafta kala bende bu seneyi geride bırakıp bir yıl daha yaşlanmak için sabırsızlandığımı söyleyebilirim. Tabi ki sabırsızlandığım kısım yaşlanma değil. Hayatımda yeni heyecanlar ve deneyimler kazanmak için özlemle anacağım bir 2014 olmasını istiyorum . Bu listeyi yukarıda beni dinleyen kim varsa ona yolluyorum. İşler çok yoğun olsa da beni de araya sıkıştırırsan sevinirim.

İşte benim listem  :


Şu üç kitabın devamı gelemedi gitti. DEX e ne desem bilemiyorum vallahi. 
Yaklaşık iki yıl oldu Kaçış Adası ve 19. Departman yayınlanalı. Kaçış Adası çok iyi bir kitap olmasa bile sonunda devamını merak ettirir şekilde bıraktı. 19. Departman tek kelime ile mükemmeldi. Nedense çok bileni yok ama benim en sevdiğim DEX kitaplarından . Yaratık Avcısı 2 seneyi çoktan geçti ah ah. Söylenecek söz bulamıyorum.


J.R.Ward ın çok satan Black Dagger Brotherhood serisi Artemis Yayınlarından yıllardır çıkması bekleniliyor. Yurtdışında 12. kitap çıkacak ve biz hala bekliyoruz. Bir teselli ver :'(


Pegasus tarafından yayınlanan de Warren serisinin ilk kitapları çıksın artık. Seri sıralaması takıntım yüzünden güzelim kitapları okuyamaz oldum.


İlk çıktığından beri takip ettiğim Gece Evi serisinin son kitabı-12.kitabı- olan Reedeemed i okuyup artık seriye son yolculuğunda veda etmek istiyorum.


Ephesus Yayınlarından çıkacak olan "Kan Kırmızı Yol" un Türkçe edisyonunu elimde görmek istiyorum. Bu kitap benim için çok özel ♥


Şu beşliyi kitaplığımda baş köşe yapacağım. Enfes bir manzara olacak :)

♣♣♣

Bunlar da benim kişisel dilek listem :


1- Güzellik yarışmalarının klasiği olan "Dünya barışı istiyorum." listelere bir numaradan giriş yapıyor. İnanıyorum ki buna gerçekten ihtiyacımız var.
2-Daha fazla seyahat edebilmek istiyorum. Üniversite çağım artık bir işe yara ve kalk gezelim.
3-Kilo vermek istiyorum. Yıllardır mottom oldu artık benim. Umarım bu sene açılışı yapacağım.
4-Bu da sana gelsin sevgili babam : Biliyorsun ki yıllardır senden kitaplık istiyorum. Yaptığımız anlaşmaya göre bu sene o sene :)
5-Derslerim lütfen artık yola gelin . Bende rahatlayayım sizde ☺




Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder